Firma zajmująca się mediami społecznościowymi z siedzibą w San Francisco poinformowała, że spodziewa się wzrostu wydatków o blisko 20 procent w czwartym kwartale w porównaniu z rokiem ubiegłym ze względu na wzrost inwestycji. Firma ostrzegła również, że trudno jest przewidzieć reakcję reklamodawców na zbliżające się wybory prezydenckie w USA 3 listopada. Akcje Twittera spadły do 44 USD (około 3200 Rs) w obrocie po rynku.

Twitter twierdzi, że wiele firm wstrzymało  reklamy z powodu powszechnych protestów po śmierci George’a Floyda w maju, i że podobnie może być z wyborami w USA.

Mimo to, całkowite przychody wzrosły o 14 procent do 936 milionów dolarów w fazie końcowej 30 września, przewyższając szacunki analityków na 777,15 milionów dolarów. Wzrostowi pomogły zaktualizowane dni reklamowe, ulepszony wzrost i powrót tych reklamodawców, którzy wstrzymali promocję z powodu pandemii. Firma podała, że ​​poza okresem wyborczym spodziewa się pośrednia lub nawet poprawka trendów przychodzących w bieżącym wydaniu.

Previous post Przedstawiciele Google pojawiają w Izbie – sprawa ochrony danych
Next post Czy warto inwestować w nieruchomości?